[Food Inspiration Magazine] 'Onze ontdekking van het jaar'

  • Food-en-retail
  • 10 jun 2016 @ 15:37
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • FoodMiddelen

'Eens in de zoveel tijd komt er een nieuw foodconcept voorbij dat super revolutionair is. In San Francisco ontdekten we Eatsa. Dit fastfresh concept rekent af met alle bestaande regels en heeft wereldwijd bestaansrecht. De toekomst is aan de niches!', schrijft de redactie van Food Inspiration Magazine (FIM) ter aanprijzing van de nieuwe digitale editie. Lezers van MarketingTribune-platform Food & Retail krijgen traditiegetrouw gratis inzage via deze speciale link.

In dit magazine:

* Eatsa is dé ontdekking van 2016
* Raven op cacao en andere gewaagde pairings
* Havermoutconcepten: hier lusten we pap (van)
* Volgens Google is ramen hot en quinoa not
* Kun je chefs met hun gerecht pairen?



Klik hier om het nieuwe Food Inspiration Magazine te lezen en te beluisteren.

Enjoy,
Redactie Food Inspiration

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken